Tjuren är nu tagen vid hornen.

Jaha, nu har jag då verkligen (äntligen tåls att tilläggas) fått fingrarna ur och skaffat mig en blogg. Jag har ju lagt märke till att alla runt omkring mig anammat detta relativt nya internettidsfördriv. Men då är jag ju som jag är och måste få min beskärda del av tiden för att hinna mogna för nymodigheter. Jag skulle nog inte göra mig berömd på något arbete med ständigt utvecklande metoder.
Men nu är jag som sagt på plats i bloggdjungeln och nu går ingen längre säker =) Jag måste bara ta hjälp av någon mer kunnig datalirare för att pimpa upp sidan lite.

Vi anlände btw till Örnsköldsvik för ett par timmar sedan, tänkte uppehålla oss här under nyårsdagarna, men på lördag är vi bjuden på födelsedagsfest i Luleå så då är vi nog på plats igen.

Jaja nu är det minnsan sängen som hägrar men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jag hittade hit, och GUD så tråkig design. Ska hjälpa dig haha:)

2008-12-31 @ 14:08:50
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0