För fet för ett f*ck

Vivas, crescas, vigeas, floreas
Må du leva, växa, bli stark, blomstra.

Idag har jag jobbat med att stämma av mars. Lite sent men "bättre det än aldrig" som man säger. Igår var jag ut till Ängesbyn och blev som vanligt kvar där till långt efter läggdags. Hera har fått ta bort både gipset och bandaget så nu är den lilla valpen fri igen. Eller ja, lilla och lilla förresten. Hon har växt om Lok för ett bra tag sedan. Den damen kommer nog att bli en riktig bjässe.
Igår när vi var på väg in till Lule så började Fia dra i mina byxor.

Fia: Va små dom ser ut
Jag: Men håll käft
Fia: Du ser ut som Hulken
Jag: Men vaffan jag kan väl inte rå för att jag har blivit lite tjock
Fia: Haha oj nej förlåt jag sa fel, jag menade... va heter han.... SVULLO!
Jag: Som att det skulle vara nå jävla bättre!

Idag väntas det spänt på att mäklaren ska ringa. Huset var verkligen till belåtenhet så nu ska det bli spännande att se om det var någon annan som också tyckte det. Jag gruvar mig för att flytta... det jag funderar mest på är hur tusan man ska flytta alla hundratals böcker! Tips någon?

Nä nu ska jag kolla Prison Break. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag förstår nog inte er och eran "hypokondriska" fetma :P

Jaa, tycker att det är så himla läckert och jag vill ha nu, nu, NU!

Så ni ska upp till lappmarkerna över valborgs! Illa, illa, när vi ska partaj för första och förmodligen sista gången, på länge i allafall :)

2009-04-28 @ 16:58:40
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: uffe

"SVULLO" hahahaha ja mycke ska man höra! inte tycker ja du ska va så arg för en liten snöboll. . . . . .

2009-04-29 @ 21:52:48
URL: http://quotethisyou.blogspot.com/
Postat av: Lina

hhahaha vilket roligt samtal ni verka ha haft ;) hihi

2009-05-07 @ 08:24:11
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0