fulbitarna

Proximus sum egomet mihi.
Jag är mig själv närmast. (Terentius, Andria)

God afton god afton. Idag har det vart lite jobb och mycket annat. Lunch och hundbus med Miss Pjun, bakning inför födelsedagen i morgon och de livsviktiga serierna på tv förstås. Lok var lite risig i magen igår så idag har Mats varit ute i Buddbyn och tvagat två mattor med högtryckstvätten. Så kan det gå... Själv var jag i Ängesbyn hela kvällen igår och missade förödelsen, inte är jag ledsen.

Mats kusin Ulf har just vart förbi en sväng här på vägen hem och fikat lite. Vi var ju tvungen att provsmaka bullarna och fulkanterna från brownisarna. I morgon blir det de fina bitarna och tårta.

Nä, nu är det dags för dusch och säng men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Daniel

E med på tårta!

2009-04-24 @ 09:09:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0