Hans bensindrivna kamrat

Liberum veto
Ett fritt veto.

Igår blev det av. Luleå och Allstars. Det var kul att kolla in detta nya ställe i goda vänners sällskap. Idag har jag mest kollat på undersidan av täcket. Har legat och dragit mig till alldeles nyligen. Mats åkte nyss iväg för att tvätta bilen. Han har ju tvångstankar den där. Tvätta bilen är väl verkligen det sista jag skulle komma på en dag som denna. Men då är han ju också väldigt förtjust i sin bensindrivna kamrat.


I dag ska vi eventuellt skjutsa Lok till pappa i Ängesbyn. Han ville visst gära ha honom lite nu innan vi drar upp till Kvikkjokk över påsken. Blir detta av så tänkte vi också svänga förbi Sandra och Erik om dom behagar vara hemma. Mats ville gära se hur dom har fått det han med.

Fia och Micke skulle visst på bio ikväll och se "Me&Marly" vilket påminnde mig om att jag fortfarande inte fått se "Män som hatar kvinnor" Men jag har börjat inse att ska jag hinna se den innan den slutar gå så får jag nog vara så god att gå själv. Vilket inte kändes som något lockande alternativ. Jag är jättefånig när det kommer till sådant. Bio eller resturang sjäv. Det bävar jag för in i det sista.

Nä ikväll blir det nog att stanna på hemmaplan. Jag har vart sugen på tacos i flera dagar så det blir det ikväll. Ska åka och handla när Mats kommer hem igen. Jag funderar på att ringa och bjuda hit Mats kusin också på middag. Om han nu inte är i Kvikkjokk.

Jajja nu ska jag lokalisera Mats kusin och ta en dusch men men te re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön lördag.kram

2009-04-04 @ 16:22:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Bilderna är tagna i Klagshamn i Malmö...Är nöjd med den.Det ska komma fler senare...

2009-04-04 @ 16:46:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jossan

tack för frågan! ;) allt bra?

kram

2009-04-04 @ 17:24:49
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0