jag blir nog ingen succé på mötet

Male parta male dilabuntur.
Det som har vunnits illa, förloras illa. (Orätt fånget, lätt förgånget.) (Cicero)

Möte i Luleå kl:13.00 sedan var det tal om playdate med Luna och Miss Pjun. Frågan är väl om det hinns med. Men en liten träff bör man väl kunna klämma in tycker jag. I kväll ska jag till Ängesbyn som omväxling. Micke skulle på något möte så nu får vi spela yatzy och prata om exakt allt vi känner för utan spydiga kommentarer :)

I morgon bär det av upp mot Kvikkjokk. Det blir väl som sista skoterhelgen där uppe nu innan snön börjar försvinna. De har även två majbrasor där uppe som vi hade tänkt spana in. Uppe i Kvikkjokk kan jag väl tänka mig att vi blir till på söndag. Kanske lördag om vädret skulle vara piss och man får akut hemlängtan. Det blir i alla fall jag, Mats, Jimmy, Ulf, JanE, Lok, Bänkt och kanske Tommy som åker upp. Jag har lite på känn att det kommer att bli en hel del städning och matlagning för min del. Men jajja det är ju trevligt att få rå om sina killar :)

Nu är det dags att söka något alternativ till morgonrocken och försöka få håret torrt. Jag blir nog ingen succé på mötet i den här outfiten men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

Tjo! Låter suuper trevligt med lite sällskap, Men vi måste nog ta det efter nästa vecka? Jobbar nu, Torsdag,Lördag,Söndag,Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag, så jag vet inte riktigt hur pass mkt människa jag kommer vara.

Iofs slutar jag inte senare än 14:45 :)

Kollade huset, visst var det den gula enplans villan?

Såg ju helt okej ut. Planlösningsmässigt alltså.

Nu kokar potatisen för fulla muggar!

Hör av mig!Kram

2009-04-29 @ 16:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0