Dividerade med vakten

Initium sapientae timor domini
Herrens fruktan är vishetens begynnelse. (Psalt. 111:10)

Solen skiner vilken underbar dag. God och glad kexchoklad. Nu har pulsen lagt sig i sin normala rytm igen. Jag glömde nog bort att vara arg när jag sov. Men det blev en sen kväll för grabbarna grus igår. Senast jag ringde så stod dom i dörren till krogen och dividerade med vakten om hurvida man skulle kunna ta 100:- inträde eller ej. Men av tiden på deras hemkomst att dömma så slutade de nog inne i baren trots allt. Det ska bli spännande att se när de behagar vakna upp, det första jag ska göra är att påminna dom om att det är en stor fest ikväll som vi har betalat 295:-/pers för att åka på. Jag undrar just hur sugna dom är på det idag.

Själv tror jag att jag ska åka till mamma en sväng och sedan köra över Ängesbyn på vägen hem och lämna av Lok hos pappa. När jag kommer tillbaka så kanske travbanegränd har vaknat igen, vem vet.

Nu har jag lagt in lite bilder. Jag upptäckte till min stora fasa att det faktiskt inte alls var speciellt många bilder tagna denna påsk. Jajja jag la in några av dem i alla fall.

Grillning nedanför Änok

JanE bakom katten

Dags att åka iväg, Ulfs stuga i bakgrunden.

Lok, Fia och Bänkt

Jimmy med en Lokrumpa i bakgrunden

Jäkla, det här blir en bra grillplats.

Jag håller just på att skotta upp en snöhög som Ulf kastat in i min tröja

Skoterparkering á la Jimmy

Paus för överläggning

Solen stekte på riktigt ordentligt

Tindra leker med hundarna


Nu ska jag byta om och åka till Luleå men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0