Skotertur

Mater dolorosa
Den smärtfyllda modern. (Maria vid korset)

Hej,  hallå, god dag, samt god afton. Jag kan börja med att meddela att "Jimmys fredagsdilemma" Idag kommer att utgå i brist på minne. Det kommer väl en vacker dag. För än har inte allt blivit uppdagat det kan jag gå i god för. Idag har vi vart uppe i Änok hela gänget. Det var kanonväder och man har nästan bränt sig lite i ansiktet. Vi var en salig blandning av folk och mitt i smeten, två Australiensare. Det har varit en utomordentlig dag och i morgon blir den en långsväng. Uppåt Tarra tror jag bestämt. Det har även pimplats idag. Tyvärr utan större framgång. Men helgen är lång, helgen är lång. I morgon påskafton är det även pubafton nere på restaurangen. Den måste vi förära med våran närvaro.

Jag

Madde, Jimmy, Mats, Danne, Elin och en kille jag inte kommer ihåg namnet på.

Jag igen


Nej nu känner jag att tålamodet börjar tryta. Internetuppkoplingen här är under all kritik. Det handlar om minuter per bild alltså. Det blir nog ont om bilder på bloggen under helgen. Får visa vad vi haft för oss när vi är hemma och kan surfa i racerfart igen. Jajja nu ska jag gå ner och se om det inte börjar vara mat. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Ulf

hej

2009-04-11 @ 00:24:30
URL: http://quotethisyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0