Världens bästa make

Litteris et artibus
För vetenskap och konst.

Födelsedagen igår var helt underbar. Mats är en stor orsak till detta. Han behandlade mig som en prinsessa hela dagen och vi gjorde de mest mysiga saker man kan tänka sig. Han tog till och med ledigt för att ha tid att pyssla om mig. Jag har världens bästa make. I present fick jag bland annat en "shoppingdag" på stan med honom där jag får shoppa lös. En ny sommargarderob blir det nog, och han ska gå bakom och dra kortet. Jag hade inte kunnat tänka mig något bättre! Och att han dessutom ska utsätta sig för att gå på stan en hel dag, det var ingen liten uppoffring det.

Idag har det vart jobb som vanligt och ikväll har vi haft gäster och tårtkalas igen. Denna gång med vänner. Igår var det släkt och familj och Fia och Micke så klart =) Kvällen igår avslutade vi på max med Fia och Micke. Det vart en sen och god middag.

På lördag hade vi eventuellt tänkt åka på farmen. I morgon tänkte vi bara äta lite gott och hyra en film. Jag ska passa på att klippa Mats också hade jag tänkt så han är extra stilig om vi ska visa oss offentligt på lördag =)

Nä nu är jag trött. Dags att checka ut för denna dag. Och tack alla som önskade mig en trevlig födelsedag på FaceBook. Jag hyser agg mot sidan och tänker i ren trots inte svara er där men tack, hemskt mycket tack! Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

Snart kommer facebooktrollet och fångar dig också ska du se :9



Grattis ännu en gång!

2009-04-23 @ 23:14:39
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0