Fyrhjulingssafari

Amori morte
Kärleken är död

Lördag hela veckan. Det hade varit något va? Ni som jobbar helg håller garanterat inte med men jag hade vart nöjd.
Idag har vi varit och rantat runt på storheden och på stan. Var på kronan och kollade på hundutställningen med Sandra och Erik. Domaren hade en keps som det stod ArcticMobile på. Det var ju lite fränt.

När vi kom hem så tog jag och Lok fyrhjulingen till pappa och blev bjudna på lite fika. Nu är det väl duschen som gäller och sedan börjar det väl rulla in folk. Ikväll blir det öl och grillning. Sandra och Erik skulle komma. Micke också lät det som och kanske Patrik.

Igår var vi på fyrhjulingssafari i de Ängesbyska skogarna. Jag, Mats Fia, Micke, Sandra, Erik och Rickard. körde genom myrar och annat otrevligt till vi kom till den vacka platsen på berget. Där blev det korvgrillning.

Sandra, Jag och Fia

Fint va?

Vackra sensommar

Grillning på berget i byn

Nä, nu ska jag gå ut i eftermiddagssolen en stund innan jag minglar in i duschen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0