Gangster

Ad interim
Tills vidare.

Det känns som att min kropp har levt bra många årtionden längre än min själ idag. Det är jobbigt bara att ställa sig upp från soffan som har vart min stöttepelare större delen av dagen. Tur att Emmelie finns och såg till att jag kom hem i ett stycke igår, annars hade jag väl suttit i dvala på någon parkbänk i Luleå och haft förbipasserande människor att lägga sina växelpengar i mina trötta handflator.

Gårdagen var förutom att det blev lite väl blöt riktigt trevlig. Först åkte jag och Jimmy på en fest inne i Boden. Sedan kom Mats och folket och plockade upp oss, det blev en snabb ragg och sedan åkte vi till parken, det var kul. Fick återse många trevliga ansikten som man inte gjort på länge. När Anton och hans band spelat färdigt så åkte jag vidare till Luleå och Allstars. Där mötte jag upp Tezz och hennes vänner och så var partyt igång.

Nu har vi just kollat på film. "Gangster" tror jag att den hette. Med Persbrandt mf... Imorgon ska Mats mamma åka tillbaka hem till Övik.. Trist, känns alltid som att hennes besök går så fort även om det var fler dagar än vanligt denna gång. Men det är samma när man är där nere. Man hinner inte alls med så är det dags att vända uppåt igen. Nu har vi faktiskt inte varit där på mycket mycket länge så det blir någon helg här framöver så fort jakten är över.

Nä, nu är det hög tid för sängen. Det är visst måndag i morgon säger dom och det vet vi ju alla vad det innebär men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0