Han där uppe

Ad augusta per angusta
Till triumf genom trångmål.


Jag lovade mig själv och gud när jag vaknade i morse att om jag någonsin börjar att må bra igen så ska jag aldrig mer förtära alkohol. Nu börjar jag bli människa igen så nu har jag ett löfte att hålla till mig själv och han där uppe. Det känns fortfarande som en superbra idé men vi får väl se vad jag tycker om saken nästa helg då diverse inbjudningar till fester börjar att halga. Näh.. nu får det bli lugnt då spritfronten ett tag det kan jag och alla andra också för den delen behöva.

Nä, nu ska jag kolla till maten. Jimmy och Madde kom just. Jag återkommer med mer info om vad som hände igårkväll. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0