Harmoniskt sinne

A priori
På förhand

Nu är det måndag och allt börjar vara som vanligt igen. Kroppen är i balans och sinnet känns harmoniskt igen. Jag sitter nu på kontoret. Nyss avslutat en superb lunch. Ikväll ska vi nog åka på skjutbanan och i morgon kommer Benny och ska fixa med årsbokslutet.

Mats åker på jakt på fredag så jag har ordnat mig en date. Med mamma närmare bestämt. Vi ska kolla film och sånt. Sedan sover jag nog hos henne och på lördag ska vi åka till Storforsen jag, mamma och Lok. Där blir det att grilla och mysa och sedan vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Mats blir ju borta hela veckan efter och förmodligen helgen efter. Jag åker väl kanske upp som vanligt sista helgen. Halva min släkt hänger dock i våran stuga den helgen så jag kanske åker dit istället. Den som lever får se.

Nä, dags för lite arbete men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur att du börjar bli människa igen, i tidigare inlägget lät det nästan som om du var närmre döden :) vad har jag och erik alltid sagt om alkohol? (eh, kanske inte aaalltid)

2009-09-01 @ 08:25:53
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha okej, jaa men det är bra! :P

Hmm ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad vi har sysslat med, men på något vänster har vi väl lyckats hålla oss sysselsatta som vanligt :)

Vad donar ni med då?

2009-09-01 @ 13:09:57
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0