Kina, år 800.

Laudatur
Må berömmas.

De är fredag vi ska parta, har du öppnare så kan kalaset starta.. Nä det bli nog inget sånt denna helg. I morgon blir det eventuellt någon öl vid grillringen men ikväll blir det film. Jag minns inte vad det hette men den handlar om Kina kring år 800 i alla fall.

Jag kom just hem från Luleå, kontoret på morgonen och sedan lunch hos farmor med pappa. Han jobbar på örnäset på fredagar så det är stående inbjudan hos farmor. Nu har jag plockat ur diskmaskinen, tagit hand om tvätten och satt på en ny maskin. Nu väntar jag på samtal från Fia. Dom har klövvård i lagårn idag och bli extra länge. När hon är klar där ska vi på en skogssväng med fyrhjulingarna.

Nä, nu ska jag borsta av Lok men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0