Parken

A dato
Från denna dag

Nu har vi precis kommit ut ur bastun efter en regnig dag utomhus. Jag och Mats mamma åkte ut till Svartsjön för att se hur det gick för killarna på tävlingen men tyvärr så hade bilen börjat gå dåligt så dom hade blivit tvungen att avbryta efter bara en liten stund och fått egna dagen åt att skruva och försöka få ordning på bilen. Det blev ingen lunch ute i vildmarken utan vi vände in mot stan och åt en sen lunch på Max. På vägen hem svängde jag och Lena förbi hos pappa för att titta på hans nya bil och sedan hem till Mats, Jimmy och bastun.
Strax ska Mats iväg till Boden på sin grabbkväll. Det blir lasergame mm... Jag och Jimmy ska åka till parken och kolla när Anton spelar. Sedan vette tusan vad det blir för något. Theresa sa att det var fester i Luleå och utgångsplaner, det hade varit kul plus att Cilla har fest men det är ju i Piteå så det kan ju bli lite problematiskt med tanke på skjuts.

Nä, nu ska jag inta duschen, hörde att den blev ledig nu men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0