Det berömda

Ex tempore
Efter tiden


Då var den fredagen över. Det har varit fullt upp precis hela dagen. Jag har för mig att sotaren var här i morse men jag skulle inte kunna säga helt säkert. Jag minns att jag låg på soffan och mumlade svar på någon främlings frågor. Jag somnade vid 03.00 så när han kom 07.00 så var jag i mitt alertaste jag. Men han verkade ha klarat sig bra utan min hjälp för både kaminen och skorstenen var kvar kunde jag konstatera efter att ha sovit mig igenom förmiddagen och började vara sugen på lunch. Jag vaknade en halvtimme innan avtalad lunchtid med mamma så det blev en lite hastig renovering av mig själv innan jag körde ut batmobilen från garaget och begav mig mot den stora stygga staden.

 

När jag kom hem så bakade jag några limpor och gjorde knäck. Sedan har jag och Fia varit på en 1,5 timmes promenad i byn. Det blev pizza till middag och en lugn kväll framför tvn och Idol. Jag har proppat i mig fler vindruvor än en människa bör äta och ligger nu i  sängen och jäser.

I morgon är det julfest. Vi ska vara på plats redan efter lunch någon gång och sedan så ska vi sova där på hoteller också.

 

Nä, nu är det hög tid för att sova tänkte jag skriva men det var ju lögn i världsklass, jag lär inte somna än på någon timme men jag ska koppla ner det berömda internätet men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas Lördagen varit bra:)

2009-12-12 @ 21:08:51
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sofia

Hade ni kul? hände det nå spännande? du blev int fylle ond så som dom tydligen tror att vi blir=) haha, vi har haft lite komunikations problem idag,hoppas det löser sig till i morgon för då är det promenad dags igen=) puss på dig vännen min.

2009-12-13 @ 21:10:05
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

gokväll! :)

allt bra?

2009-12-13 @ 22:42:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0