Dragon

Favete linguis
Gynna med edra tungor, var tysta


Det var faktiskt trevligt igår. Vi vände dock i dörren på gayklubben. Det var inte riktigt my shit måste jag säga men festdeltagarna där inne såg då verkligen ut att ha himla roligt. Vi var först till Challenge och sedan gick vi till Kalles. Mats kom och hämtade mig och Stande vid ett så vid två var vi hemma i sängen. Idag har jag ägnat mig åt städning av huset och Mats har just plogat gården, det var verkligen på tiden.

Det har omjusterats en hel del i kvällens planer. Middagen hos Mamma och Hasse blev inställd så vi ska vara hos Jimmy. Jag, Mats, Jimmy, Sandra och Mini. Det blir middag, lite vin, en hög med bomber och lite sällskapsspel. Det ska bli trevligt. Kul att Mini ska med också, man måste passa på att träffa henne så mycket som möjligt när man har chansen för det blir inte så ofta nu mer.

Det blir nog inte att åka till Kvikkjokk i helgen. Vi åker upp nästa helg ett helt gäng istället. Jag, Mats, Jimmy, Sandra och några andra kompisar. Det ska bli skitkul. Alla ser fram emot skoterkörningen så mycket och där uppe är det ju lite snö att tala om. På lördag blir det släktmiddag hos mormor, det sker varje år kring jul och brukar bli riktigt mysigt.

Så här ser våran nya skoter ut "draken"

Bilden hittade jag på google.se


Nä, nu ska jag gå och släppa ut Lok, han vandrar fram och tillbaka i hallen och suckar. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Madicken

GOTT NYTT ÅR :D

VAD GÖR DU NU FÖRSTA MINUETERNA AV 2010? :D

2010-01-01 @ 00:53:09
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0