Emma is in tha house

Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor
Må en hämnare en dag resa sig från mina ben


Denna dagen har passerat fort. Det har varit fullt upp så jag har aldrig haft tid att titta på klockan. Morgonen började med stora förändringar i planen. Nu ska även min pappa, farmor och "farfar" komma hit på julafton. Det ska bli superkul att blanda familjerna och ha så många nära och kära omkring sig. Nu fattas bara mamma men hon är alltid hos min bror och hans familj på julen. Det har bara blivit så sedan han fick barn och jag får väl dela med mig av mamma då, även om jag helst skulle ha henne här hos mig. 

Ikväll kommer Mats hem och vi skulle visst även få lite besök senare, trevligt. I morgon ska jag jobba så det ryker om papprena, hinner jag det jag har planerat så kan jag nog vara ledig nästa vecka. Men nu ska Mats mamma och hennes sambo tydligen inte komma på måndag, utan på onsdag. Så jag kan ju lika gärna jobba egentligen, så kanske jag är ledig nyårsveckan istället, vi får se.   

Mats och hans söta lilla mamma i somras


Nä, nu ska jag kolla lite tv medan jag har huset för mig själv men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0