Lura bort Mats

Excelsior
Högre, mot höjden


Nu är jag precis klar med dagens jobb. Detta innebär ingen övertid, utan jag började efter lunch. Mats har under natten varit på shopping och jobbat. Dom har meckat med nätet på ett sådant sätt att dom måste stänga av det under tiden och det får dom naturligtvis bara göra på natten. Men i alla fall, eftersom att han kom hem vid 04.00 så hade han sovmorgon idag och då bestämde jag mig för att jag också förtjänade en sådan.

 

När Mats kom hem idag så hade han med sig ett paket från sin pappa som var till mig. Jag öppnade och inuti så låg det en sådan där massagegrej till nacken. "Ge den här till Emma, hon sa ju att hon ville ha en present" Jag hade tidigare under dagen påminnt honom om den utlovade presenten för att jag hämtade dom från Boden efter en blöt kväll för någon vecka sedan, som aldrig dök upp. Nu kan han stryka det från sin "ska göra"lista.

Nä, nu ska jag kasta mig på soffan, måste bara lura bort Mats därifrån men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Tjo=) Fått upp någon julgran än? Du vet jag har ganska höga förväntningar på den, och på att du lägger upp en bild inom en snar framtid.

2009-12-15 @ 20:00:36
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0