Skjut mig

Ex libris
Ur böckerna


Fy f*n säger jag bara, vilken start på dagen. Jag och chefen skulle lägga in budgeten i bokföringsprogramet på egen hand hade vi bestämt. Revisorn är ju rätt dyr och hur svårt kan det vara tänkte vi. Ja, så nu har vi jobbat på här under förmiddagen. Det enda vi har lyckats med är att skaffa extra jobb åt revisorn. Hela resultatet ser fel ut på rapporterna och jag törs inte stämma av november nu som jag redan är sen med. Revisorn ligger sjuk och det finns absolut inget någon kan göra för tillfället. Man lär så länge man lever.

Nu ska jag strax packa ihop och åka iväg på ett möte i stan. Sedan ska jag förbi mormor och hämta kakor som hon bakat åt mig som tack för att dom fick plocka hur mycket jobrgubbar dom ville i somras. Lilla mormor, hon är så söt. Jag såg det bara som en tjänst från deras håll. Annars hade ju allt fått stå och ruttna.

Nä, nu är det bäst att jag börjar packa i ordning här men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ryck upp dig. Haha ;)

2009-12-09 @ 12:40:59
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Kadri

det med bokföring är verkligen inte lätt. Vad jobbar du med ?



sv. Veckan har börjat så här faktiskt

2009-12-09 @ 13:04:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Men stackars dig!!! Herregud vilket jobb ;S

2009-12-09 @ 15:14:06
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0