Stannade vid brasan

Factum est illud, fieri infectum non potest
Gjort är gjort och kan inte göras ogjort


Nu börjar julen vara överstökad. Julaftonen blev superlyckad. Lugn och skön. Igår åt vi middag här hemma alla och sedan förflyttade vi oss hem till Jimmy. Där drack vi lite glögg och spelade spel. Det blev en sen kväll så idag har vi sovit länge. Torbjörn har åkt hem till Övik i morse med bekanta och Mats mamma stannar till måndag. Idag hade vi tänkt åka in till civilisationen och titta i lite affärer men termometern visar fortfarande under -20 så vi stannade hemma vid brasan. Till persön måste vi i alla fall åka en sväng och fylla på tobaksförrådet.

 

Jag är så nöjd med alla fina julklappar jag fått. Jag fick en kandelaber! Den passade precis som jag hade tänkt mig perfekt i badrummet. Av Mats så fick jag bland annat en ansiktsbehandling och helkroppsmassage. Det ska bli ljuvligt. Jag har faktiskt aldrig gjort en ansiktsbehandling förut så det ska bli helt underbart. Av mamma fick jag dyra fina ansiktsprodukter och jag tycker redan att jag kan märka en skillnad på hyn. Av pappa fick vi dollar och det är ju aldrig fel!

Nä, nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0