Inte samma feeling

Acta est fabula, plaudite!
Skådespelet är slut, applådera!

Jag börjar bli allvarligt oroad över min hälsa. I dag vaknade jag klockan sju och kunde inte somna om, så jag steg upp tjugo i åtta och åt en ordentlig frukost. Tänk om jag har blivit tant öven en natt!? Vaknar före f*n och tycker att frukosten är det viktigaste målet på dygnet!! Frukost förresten, vad är det för j*vla ord!? FRUkost. Är det det ända en fru bör äta för att hålla sig i ok form? Tåls att funderas över. Det kanske är ett hämligt recept på en gammal beprövad diet!

Mats åkte nyss i väg till Kiruna. Jimmy var förstås också med och jag tror Madde också skulle göra dem sällskap i veckan. Jag och Lok, vi stannar då på varmare breddgrader. I dag ska vi och hälsa på Toby i Gäddvik, där han bor på vandrarhem. Sedan ska vi till mamma och kolla tusenbröder hela natten lång. Men nu när jag är tant så kanske jag måste gå och lägga mig efter nyheterna. Det återstår att se.

Det gick åt pipsvängen med våra panelenplaner igår. Jag blev sittande med jobb så vi missade lunchen. Det blev max i stället. Duger det med, men inte riktigt samma feeling. Vi får göra ett nytt försök nästa vecka. Efter maten åkte vi som planerat till gruvberget. Vi fick även med oss grannen Therese och puppy Elvis.
Lok åkte i baljan sedan när vi kom hem. Sur som en citron, och som vanligt  tog det bra läge innan man var off hans hatlista efter det. Tänk om han bara kunde se ett samband mellan att rulla sig i äckliga saker och badkaret. "Dumma sluga svammelhund"

dusch

Jag har börjat bli sugen på att beställa sommarkläder nu men man kanske ska vänta lite till. Är ju inte riktigt dags ännu. Skulle ju först kunna ta tag i ett skoköp. Mina stövlar gick ju som sagt av i lördags och ett par sådana är det tveksamt om jag kan klara mig utan. Typiskt bara för det var mina favoriter! Men så är det väl alltid.
Jag har då på tal om bananer bestämt mig för "vanliga" slingor. Fia får hjälpa mig med det nästa vecka.

Jajja nu ska jag ta en dusch och hoppas att solen kommer upp idag och att vädret blir lika lovely som igår. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

vad söt :D

2009-02-05 @ 08:56:06
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0