Ingen sommarbonus idag heller....

Vestis virum reddit.
Kläderdna gör mannen (Quintilianus)

Åååå Vad jag vill ha sängen från Bodens möbler. Den är så fin så fin såååååå fin så det finns inget slut.
När vi hade varit där och jag fått dreggla lite på den så åkte vi vidare till Mio möbler och flanerade runt en stund. Fick en mycket hjälpsam försäljare efter oss men han höll en respektfull distans och dök bara upp om man kollade lite längre än genomsnittet på någon möbel. Där fanns det för övrigt också en riktigt häftig säng men nu kan jag inte tänka på annat än den jag redan fastnat för på Bodens möbler.
Efter en stund så slöt Jimmy upp med oss och kollade lite möbler. Han fastnade för ett vardagsrumsbord och den hjälpsamme var snabbt på plats, redo att förse Jimmy med en bunt broschyrer. Det slutade med tre stearinljus innan vi var ute ur affären. Farbrorn som visst hade kunnat ge sig f*n på att detta var dagen han skulle sälja ihop till sin sommarbonus såg lite missmodig ut men tackade ändå för de 18 kronor som vi gynnat äffärerna med. 
Lunchen blev på Chili Chili, lunchbuffé för att vara riktigt noga. 
Sedan efter möbelärendena var undanstökade åkte Jimmy till Kallax för att hämta madde, jag och Mats åkte till Retro
Café och drack en kopp kaffe.  

mio Så här såg sängen på Mio möbler ut. Inte så dum den heller.

Jag fick just ett sms av Linda, hon hade visst tänkt komma förbi en sväng. trevlig nyhet för henne har man inte sett på länge. Undra om man skulle försöka sig på att ordna fram någon slags middag innan hon anländer så har vi ju det ur världen för den här dagen.
Resten av kvällen blir nog av den slöa sorten skulle jag tro. dvs. Jag på soffan, Mats framför datorn och Lok som oroligt vandrar emellan och undrar som den vallhund han är varför alla inte bara kan uppehålla sig i samma rum. Bara för ordningens skull.

kontoret

Jajja nu ska jag som sagt göra en inventering i kylen och brainstorma lite men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

Tjo=)

Har j letat en sådan där äng jätte länge och funderat på att bygga en själv, Men hur mkt skll dom hapå mio möbler för den?

2009-02-21 @ 15:17:39
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0