Länge leve Rocka Billy

Ja visst ja, jag hade ju en blogg. Var kanske ändå inte riktigt mogen för ett sådant ansvar. =)
Ikväll ska vi på 30års kalas, klädtemat är Manhattan på 20-talet. Jag minns inte riktigt hur det var då. (var så ung) Men efter en massa googlande och intervjuer med med en hel drös (mogna) vuxna så tror jag att jag fått till det riktigt ok. Svart och vitt och röda läppar. Jag önskar dock i hemlighet att det skulle ha vart 50-tals tema. Länge leve Rocka Billy.

Idag har vi i övrigt bara virrat runt mellan en massa affärer, Mats mamma som även är istan för tillställningen har vart här och strykt skjortor och fixat lite åt sina söner, kollat så dom ser rena och hela ut inför kvällen. Planen var att åka ut och grilla idag men vi fann ingen tid till det så det skjöt vi på framtiden. Får ju f*n snart sätta hjul på skotern om det inte börjar snöa på riktigt.

Jajja nu ska jag gå å se om Mats har drunknat, tycker att han har vart där inne i duschen lite väl länge. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0