Mitt liv på tradera

Jag måste verkligen försöka vända tilbaka dygnet, nu är det heltokigt. Igår gjorde jag ett ärligt försök och gick och la mig samtidigt som Mats men efter någon timmes snurrande mellan lakanen och att ha snurrat upp hela håret till en rastafrisyr så började tålamodet tryta. Jag tittade misstroget på Mats som förnöjt låg och höll konsert med sin nya orkester som han satt ihop av sina andningsorgan. Jag kastade täcket åt sidan och vandrade rastlös runt i lägenheten, sedan hamnade jag på blocket och satt där och tittade på saker jag inte behöver alldeles för länge... och mina nattaktiviteter har ju naturligtvis resulterat i att jag inte var uppe med tuppen idag heller! Tips någon!?
Men imorgon måste jag i alla fall vara på kontoret kl: 10.00 vilket betyder att jag i alla fall måste stiga upp innan eftermiddagsnyheterna.
Jag fick förresten ett mms av pappa igår kväll på honom och Gunde Svan. Jag undrar vart i landet gubben befinner sig och vad i hela friden han sysslar med.

Ja så att idag har det inte blivit mycket gjort. Jag har varit förbi Kontex och plockat ut lite grejer till kontoret, vandrat runt travet med Lok och köpt mjölk. Gud vad spännande liv jag har alltså, borde lägga ut det på tradera. Jag ska på tal om det sälja min bröllopsklänning nu tänkte jag. Jag personligen anser inte att det finns någon vits med att spara på den. Risken att den ska användas igen är ju obefintlig och bara för nostalgi? nja.. kommer bara att sluta i tårar tandagnisslan och ett paket Ben&Jerrys när jag provar den om något år och inte kommer i den.

Jajja nu ska jag gå och tvätta lite kläder och se upptagen ut när Mats kommer hem. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lena Stenman

Kul att läsa din blogg. Det är första gången jag går in och läser en blogg men inte den sista, för nu måste jag kolla in din. Jag ser fram emot nya rapporter om både vardag och fest.

2009-01-21 @ 22:44:38
Postat av: testicel

haha, vilket skont inlagg :) saknar dig mycket!

2009-01-25 @ 04:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0