Nu går skam på torra land!

Nu går skam på torra land. Tror ni inte jag missade Lipstick Jungle igår!? Inte alls likt mig att göra något så oorganiserat!!!

Och idag har jag även hunnit en sväng till läkaren enbart för att få höra att jag har den stora turen att få leva vidare några dagar. Bara en liten skitgrej som jag gjorde det stora misstaget att ringa till lilla mamma och beklaga mig om, och vad inefattar inte en moders oro. Som sagt inte en tanke på läkare eller farligheter innan jag slog det välbeklanta Lulenumret men efter samtalet så kände jag bara död och missär och trodde mina dagar var räknade.
Och vad har vi lärt oss av detta? Dela ej med dig av ditt lidande till ditt livs skapare! Slutar bara med en halv dags ångest och 150:- mindre.

Veckan har i övrigt varit riktigt lugn. Imorrn blir det dock jobb. Benny från vår revisionsfirma ska komma och gå igenom lite diverse pappershögar som jag har som hobby att göra höga staplar av för att se hur länge det tar innan dom rasar och jag måste göra något åt dem....

Jajja nu sitter hundskrutten och missljuder vid dörren, han vill nog gå ut och jaga kråkor men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

tjaaa :D vad fin sida :D hur är de med diG ?

2009-01-21 @ 09:52:29
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0