För ung och vacker för pension

Par pari respondere
Svara med samma mynt

Helg ljuva helg. Fredagen är nog den bästa dagen, efter 16.00 så klart. Många löften om trevliga dagar.
Jag har fortfarande inte slutat fascineras över att jag är ledig hela helgerna sedan jag slutade jobba på konsum då det var nästan enbart kväll och helg.

Idag har det vart en tjej och provat min bröllopsklänning, den satt parfekt och hon blev verkligen jättefin. Känns lite sorgligt att sälja den men då får den ju vara in action igen, den är för ung och vacker för att gå i pension. Hon skulle i alla fall åka hem och fundera lite.
Tommy, Camilla och baby Edvin kom just på besök, Lok höll på att stressa upp sig till hjärtinfarkt, så han är på rehablitering i sovrummet tills stormen dragit över. Stackars Edvin var alldeles blöt av hundslämm.

Haha jag tror jag har suttit och skrivit det här inlägget sen 19.00 har fått ta hundra pauser. Var just och skjutsade hem Anton och då när jag ändå var i farten medan kioskpiraten hade öppet så kändes det ju dumt att låta ett sådant tillfälle gå förlorat. Nu blir det nog en film och en hel del godis. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0