Ångestkälla

Vade mecum
Gå med mig

Jaha, nu börjar väl helgen ha gått halvvägs och min nya ångestkälla "jordgubbslandet" står fortfarande orensat och ruffsigt. Men sommaren är inte slut ännu och trots allt ogräs så har landet gett ifrån sig de mest söta och oemoståndliga jordgubbar jag någonsin smakat. 

Ikväll blir det middag här hemma och sedan western farm. Vi hade egentligen inte tänkt göra något alls idag men tänk hur snabbt saker och ting kan ändras. Idag har vi även varit till Boden och kollat Agilitytävlingarna på Bruks med Fia, Micke och alla hundarna.

Nä nu är det hög tid för duschen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men var de inte så emma att de där gröna växterna var mats stolthet ;) Tyckte han såg så lycklig ut så när han fick stoltsera fram till att de var han som skötte om de gröna i trädgården ;)

2009-07-15 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0