Äntligen ny telefon

Medium tenuere beati
Lyckliga de som gå medelvägen.

Då var veckan i full gång igen då. Men skönt det för nu närmar sig semestern med stormsteg. Bara en vecka kvar efter den här. Nästa vecka ska vi ha lite avslutningsparty med företaget. Tre av "gubbarna" är på jobb uppe i Gällivare så vi andra åker också dit. Där skulle det visst bli nå äventyr och sedan ska vi sova på hotellet där uppe och hem igen på onsdag. Det ska bli skitskojj. Så roligt att hitta på något nån annanstans än hemma där man alltid är.

Idag har jag äntligen fått ny telefon. En Sony Ericsson blev det ju naturligtvis. Men det blev inte en C905 som jag hade planerat utan en W995 istället. De skulle visst vara bättre och C905 var rätt så klumpig och stor faktiskt.

Fin va? och man fick med 60 filmer också. När det nu någonsin ska bli att man
tittar på film i mobilen.



Nä nu ska jag hänga lite tvätt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

Borde de inte gå att koppla in telefonen i tv:n om man får med så många filmer?

Kan bli lite jobbigt att se på så liten skärm annars :)

2009-07-01 @ 22:45:17
Postat av: Miss Pjun

Så jäkla söt fonen va.. o jag har blivit helt hustokig sen våldgästandet hos er.. David tycker jag ska "vara nöjd" över 3:an. Haha! Karlar.. :)

2009-07-05 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0