Målat kök

Hinc illae lacrimae.
Härav dessa tårar.

Här sitter man och fryser så att tänderna skallrar. Det är inte rätt! Det är mitt i sommaren. 6e juli närmare bestämt och vi går på semester om en vecka. Några killar från företaget är i Gällivare och jobbar. Där hade det vart  4 grader i morse och bilen varnade för halka. Det är inte rätt!

I helgen har det blivit både nytta och nöje. I fredags var vi på färjan med mats bror, hans kompis och några kompisar till mig från Luleå. Bland annat Tezz. I lördags så målade vi om i köket och i går hade vi Fia och Micke på middag. det var supertrevligt. Under helgen har även mamma, mormor, Maria, Risberg med familj hunnit vara och hälsa på. Miss Pjun och David har också varit på visit för första gången =) Det har vart fullt upp men så trevlig så trevligt. Köket blev kanonfint, vi är så nöjda.

I morgon ska vi upp till Gällivare där går tisdag och onsdag bort och sedan är det bara slutspurten innan det är dags att kasta in handduken.

Nä, nu ska jag göra klart lönerna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Miss Pjun

Lägg ut nå bilder på köket så man får se vettja :)

2009-07-07 @ 02:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0