Den näst finaste killen i världen

I tego Arcana Dei
Jag håller guds hemligheter/mysterier

Jaha då var det måndag igen då. Jag sitter mitt emot den finaste killen i hela världen och den näst finaste killen i världen ligger vid mina fötter och snarkar. Idag känner jag verkligen att jag har varit ambitiös och nyttig och fått en hel massa saker gjorda. Nu börjar jag ha det mesta under kontroll för att både göra bokslut och ta semester. Så here i come solstolen. Hoppas bara att vädret skärper till sig lite innan det är dags att checka ut.


I morgon åker Mats bort igen och jag ska fortsätta med underarbetet så det är klart att tapetsera till helgen. På fredag midsommarafton så ska vi till pappa och på lördagen firar vi vår bröllopsdag. Söndagen blir nog en bra dag för tapetsering känns det som.

Jag sitter spänd av förväntan här och följer Jimmys husaffärer med örnkoll. Gud, jag tror nästan jag är gladare än honom *haha* Det kommer att bli succé det här.

Nä, nu ska jag fixa det sista med lönerna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0