Sony Ericsson

Gutta cavat lapidem, non vi sed saepe cadendo
Droppen urholkar stenen, icke av kraft, utan genom att ofta falla.

Nu sitter jag här hemma och väntar på besiktningsmannen från anticimex som vårt försäkringsbolag har skickat ut för att ta sig en titt så att allt verkar okej. Vi gjorde ju naturligtvis en besiktning innan vi köpte huset men att få en till gjord känns ju bara positivt tycker jag. När det dessutom är anticimex så kan jag ju klämma in någon fråga vid tillfälle hur jag ska lyckas göra mig av med myreländena.

Min Sony Ericsson W890i har just kastat in handduken, lagom till garantin slutade
gälla. Jag har haft den inne på lagning för inte allt för länge sedan men nu
har den kommit på nya fel att roa sig med.



Jag har kollat en del på denna. Sony Ericsson C905 och tycker att det verkar
superbra. Den är ju väldigt snygg också. Jag hörde dock av en kompis att
det hade vart en del problem med knapparna på denna telefon.
Det får man ju kolla upp om det skulle bli aktuellt.
c905-main
Den här lilla telefonen såg jag på Elgiganten i våras men ändrade mig då
den hade så litet minne och inte plats för något minneskort.
Men den hade varit i perfekt för min ekonomi just nu.
Tyvärr så verkar den ha gått under jorden och finns inte längre att
köpa. Sony Ericsson T303 heter denna lilla lur.


När besiktningmannen är klar med sitt jobb så ska jag åka ner till Umeå. Mats och Jimmy är där på jobb men dom flyger helikoptern från Luleå och kan bara packa matrial för en dags arbete i den så jag får köra ner firmabilen med matrial till flygplatsen i Umeå och möta upp dom där när dom landar så dom kan packa om inför morgondagen. Imorgonbitti skjutsar jag dom från hotellet och tillbaka till helikoptern och så åker jag uppåt igen. Terapiarbete att sitta och köra denna utomordentligt tråkiga sträcka på E4an. Nej då, det ska bli trevligt. Om det finns tid så hade jag tänkt träffa min kusin också som är bosatt i Umeå men det ser mörkt ut just nu.

Nä, nu ska jag åka till pappa och hälsa på. Jag ska även lämna Lok där och där ska han vara till på fredag när vi kommer hem från Kvikkjokk och begravningen. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0