Slipad

Per capita
Efter huvuden, en man en röst.

Idag ska det köpas innerdörrar. Sedan ska vi följa Jimmy på hans besiktning och sedan så ska vi på studentfika i Buddbyn. När vi klarat av alla sociala event så ska vi väl hem till vårat lilla hus och fortsätta spackla och slipa.
 
De här dörrarna ska vi köpa på Byggmax idag
Vit dörr 4 speglar - 110190 - Herrgård, 90x210

Igår invigde vi bastun jag ,Mats och Jimmy. Sedan kollade jag och Mats den här nya filmen
"Vi hade i alla fall tur med vädret igen"Jag gjorde mitt bästa för att försöka få Mats att kolla den första innan vi kollade den här. Jag hade till och med fixat fram den men han vägrade, sa att gamla filmer det kan han klara sig utan. Jajja den nya var faktiskt rolig det måste jag säga. Lite fånig men helt klart sevärd, då igen speciellt om man sett den första "Vi hade i alla fall tur med vädret"
Vi hade i alla fall tur med med vädret - DVD - Film Vi hade i alla fall tur med med vädret - igen - DVD - Film Roligt med samma skådespelare.
I helgen är det farmen. Lördag närmare bestämt. Jag vill så det värker men tiden finns inte riktigt så att det räcker till allt. Men men  den som lever får se. Fan att Fia ska hålla på vara gravid mitt i sommaren, det här var dålig planering. Denna sommar kommer inte att bli sig lik. Jag är väldigt mycket av en vaneperson och eftersom att hon stått där vid mig i 23 år så har vi ju hunnit göra oss ett par traditioner och de rör ju inte minst sommaren. jajja det mesta ska nog gå att utföra ändå.

Nu kom Mats ut från duschen så nu ska vi skynda oss mot Boden innan Luleå men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0