En liten semester

Abiit, excessit, evasit, erupit.
Han har gått sin väg, avvikit, flytt och försvunnit (Cicero, in Catilinam)

Livet utan mobiltelefon känns lite märkligt, jag känner mig inte hel. Det känns som att ett av de större kugghjulen i mitt liv ha lagt ner. Jag tror jag har varit med handen i fickan och rotat runt efter telefonen minst fem, sex gånger redan idag. Att ingen kan få tag på mig känns lite skönt på något sätt, som en liten semester, men åt det andra hållet känns det värre. Vad gör jag om bilen stannar? J*kla va körigt det måste ha vart för den arma människan innan  mobiltelefonen blev vanlig.

Igår kom Jessica och Markus på besök. Jessica fick tvångstankar efter en glass efter en stund, så då var det bara för killarna att starta bilen och åka till shell och ordna detta, jag som har en tendens att bli skengravid i gravida tjejers sällskap fick också ett sug men det var den så länge efterlängtade semlan jag var ute efter. Som jag har längtat och längtat men när jag väl fick den så gick bara halva ner, sedan blev jag äcklad och vill aldrig se en semla igen.
Sedan blev det Beck och sängen. Vi var riktigt trötta och somnade omedelbart.
Idag är det kontoret som gäller. Grabbarna har styrelsemöte just i detta nu och jag sitter här och väntar på mer och minde märkliga uppgifter som dom vill ha utförda med jämna mellanrum. Snart är det nog dags för lunch. Min mage skriker av ilska. Jag försov mig lite idag så någon frukost hann jag inte med.
Lok har vart hos pappa sedan i fredags så jag åkte om Ängesbyn innan kontoret och hämtade upp honom.

Nä, nu ska jag visst ta fram nå siffror, men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Men gud så hemskt utan mobil! :(



Mitt nr är ju 070-6083716 :)



Jag har lagt upp lite bilder nu! :)

2009-03-02 @ 23:37:08
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Jonnie

ja de låter inget kul

2009-03-03 @ 06:49:26
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0