Finns ingen som spelar i samma liga!

a Deo rex,  a rege lex
Av gud konungen, av konungen lagen

God morgon amigos! Vi har just ätit världens godaste pizza. Den heter Dallas och finns ändast att köpa på Ming Palace i Boden. Det existerar ingen pizza på denna jord som spelar i samma liga.
Det blev som det kanske framgår av det förra inlägget en rätt sen kväll igår. Till slut kom vi oss i säng och har inte tagit oss upp fören alldeles nyligt.
Jessica och Markus skulle visst titta förbi på något tag.

I morse upptäckte jag till min stora fasa att jag var en telefon fattigare. Den följde visst aldrig hem igår. Undra just vad den for på för äventyr istället. Jag ringde och spärrade kortet och dum som jag är så tackade jag ja till att få ett nytt utskickat också. Nu kommer jag att få vänta flera dagar innan jag kan komunisera med omvärlden igen. Annars hade jag kunnat gå in på Dialect i morgon när dom öppnar och få ett nytt kort på stört.
Mats hade varken Jessica eller Markus nummer sparat så jag fick leta fram dom på eniro. Det visade sig att Maruks inte var ensam om sitt efternamn i Luleå och den första Markus påstod sig inte alls ha någon flickvän där hemma som hette Jessica men tillslut så hittade jag rätt...

Jajja nu ska jag gå och göra anspråk på en del av soffan men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0