F*n så mycket bättre det.

Longum iter est per praecepta, breve et efficax per exempla.
Vägen görs lång genom regler, kort och effektiv genom exempel. (Seneca Philosophus, Epistulae)

Idag fick jag två glada nyheter. Först fick jag ett sms från Elgiganten där det stod att min telefon var klar och redo att hämtas ut. Sedan ringde jag Webbhallen för att fråga hur lagningen av min digitalkamera går. Dom sa att den hade skickats till mig i fredags så den borde ju vara här vilken dag som helst nu. HP hade tydligen bytt ut den helt och hållet, så det blir en helt ny kamera jag blir ägare av. Inte illa. Jag åkte till Luleå och hämtade ut telefonen men jag ska åka dit i morgon igen och höra om det skulle gå att få den i samma skick som den var när jag lämnade in den istället för det var då f*n så mycket bättre det. Displayen är helt pajj nu och man ser inte vad det står alls. Det var då inte det mista fel på displayen när jag lämnade in den om jag nu inte missminner mig helt.
 
Ikväll har jag vart hos Fia och Micke. Vi började med att åka till stan och fixa med litre grejer, vi tog även hem lite mat från max, ja när vi ändå var i stan. *host* Sedan har vi färgat ögonbryn och fransar. Micke betackade sig dock från dessa aktiviteter. Idag är Fia i 17e veckan. Grattis lilla bejbisen. Undra vad h*n kommer att bli för en liten person. H*n kommer då att ha ett sjuhelvetes temperament, i alla fall om h*n släktar på sin mor.

Nä nu är det hög tid för taktikvila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0