Min sämre hälft

Esse, non videri
Att vara, icke att synas.

Storstädningen på kontoret är inledd. Kände att jag behövde en taktikvila från skurmoppen, trasor och diverse kemiska preparat. Jag var nyss ut och tömde pappersinsamlingen. Sopbilen var just här och då kom "sopgubben" ut ur bilen med sin lilla hund så den och Lok fick leka lite. En jättesöt Yorkshireterrier, jämngammal med Lok.

Igår var jag på middag hos Toby , det blev som utlovat tacos. Sedan kollade vi bara lite tv och tog det lugnt. Innan det så var jag ut till Ängesyn och grattade Micke och fick lite tårta, eller inte så lite förresten.

I morgon ska vi på hundcaféet på Bergnäset. Jag tror jag ska förse både mig och Lok med en dos lugnande innan så det inte går åt skogen. 

Undra vad man skulle ha hittat på i helgen. På lördag ska vi till Ängesbyn på kalas. Micke igen, han är en firad man. Sedan ville visst Theresa att jag skulle följa med henne och göra stan osäker på kvällen. Det skulle faktiskt vara kul men hur ska man hinna med allt kan man ju undra. Men tid för Luleå har man väl alltid. 
Annars blir det väl bara mys, film och andra upptåg med min sämre hälft.


Nä, nu är det dags att fatta nya grepp om städredskapen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0