Me and my big ass

Ab ovo usque ad mala
Från ägget till äpplet (Från början till slut)

I dag blev det en liten oplanerad sovmorgon. Tydligen så hade jag blivit mer less än vanligt när väckarklockan ringde och hade helt sonika stängt av ljudet och sussat vidare. När jag vaknade vid halv elva så hade jag bara sju missade samtal från kontoret. Kom in lagomt till lunchen och nu sitter jag här och bloggar. Ibland undrar man om jag inte är en aning överbetald. Jaja men då är jag ju bäst också.

Jag har den senaste tiden börjat känna mig lite gammal. Den där purunga åldern är förbi och kommer aldrig åter. Jag går där hemma och plockar och fixar. Bakar bullar, tvättar kläder och har dessutom ett fast jobb. Vilken fasa. Och att Jimmy genom ett spontant misstag råkade kalla mig för morsan här för någon dag sedan gjorde ju inte saken bättre. Hur ser han på mig egentligen eller rörde det sig verkligen om ett ärligt misstag? Jag måste ha tittat på honom som att jag sett ett spöke för han brast ut i ett hjärtligt skratt och hade bara "haha oj" att säga till sitt försvar. Mats har prövat att kalla mig morsan en gång. Det är samma som med Lok, han försökte dominansjucka mot mig en gång. och efter ett konsekvent tillrättavisande i båda fallen så har inget av beteendena upprepats igen.

En liten insident till som inte talade till min fördel var en liten historia som utspelade sig på Olivers in i Boden här för någon helg sedan. Jag stod i baren och skulle beställa en öl, en okänd man glider upp vid min sida och granskar mig uppifrån och ner.

Mannen: Vilken läcker röv du har
Jag: tänker nöjt för mig själv " I still got it"
Mannen: Jag tycker att det är skitsnyggt med stora arslen

Jag blev så snopen så jag började att asgarva. Mannen tittade förbryllat på mig. Den stackarn har ett och annat att lära om kommentaren verkligen var menad som en komplimang.
Mats kommentar tar min lilla insident när jag kom tillbaka till bordet var: "Haha, hade jag hört det där så hade jag fan bjudit honom på en öl!"

Nä nu ska jag smita ut och inhalera lite nikotin men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

HAHAHHAHAHAHAHA! Kan inte sluta garva! FYFAN VAD ROLIG KARLJÄVEL! HAHAHAHAH

2009-03-07 @ 18:14:52
URL: http://tobys.se
Postat av: sandra

Gud vilken bra och intressant blogg du har! Fortsätt så !! Ha en fortsatt bra kväll :D

2009-03-07 @ 18:24:05
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0