Monopol i Kvikkjokk

Stultorum incurata pudor malus ulcera celat.
Dåren döljer av skam sina sår som därför ej läkas (Horatius)

Nu är vi klara med frukostbestyren. Ulf och JanE kom just över på kaffe. Nu sitter vi här och planerar vart vi ska ge oss ut idag. Kanske Snjerak, kanske Tarra. Vi får se vart vindarna bär. Himlen är klarblå och solen skiner. Allt ser lovande ut och jag ser fram emot en underbar dag i fjällvärldens vackra natur.

Vi kom upp rätt  sent igår så middag åt vi vid 22.00 Sedan blev det Monopol i lillstugan. Med Uffe, JanE och hundarna så klart.





lillstuga



Nä, nu tror jag att det börjar vara dags att klä på sig. Jag återkommer senare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0