Borde vara förbjuden enligt lag!

Sat sapienti
Nog för den kloke.

Dra mig baklänges vad jag är slut. Vi kom för en stund sedan hem från en skotertur som stratade i morse. Kring 15 mil har vi kört och det har inte direkt varit E4kvalitet på lederna så det har tagit sina timmar. Självklart så har vi stannat och fått oss mat också, på en av de vackraste platserna jag har sett i hela mitt liv. Jag är inte riktigt säker på vilket fjäll vi har vart idag men jag tror att det pratades om kabbla så vi kör på det. Vi har för övrigt kört ett skoter helvete som borde vara förbjuden enligt lag. Efter ett tag så orkade jag inte räkna hur många gånger vi kört fast längre. Mats har vart så där arg som bara Mats kan bli och jag är totalt mörbultad! Jag har ont i muskler jag inte visste att jag hade och ryggen knäna och de flesta andra delarna av kroppen känns helt pajj. Men annars så har det vart en underbart fin dag. I morgon tror jag dock att vi aktar oss för att samla mil. Kändes inte så lockande med en repris av dagen. Det var i alla fall Mats, Jimmy, Bogge, Ulf, JanE, Elin, Ragge, Stefan och jag som vart på mission impossible idag. Efter vägen hittade vi även Öhrling, Janson, Östberg, Robert Lund mf.....

Nä nu ropar dom att det är mat. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0