Husägare!

Laboremus
Låt oss arbeta.

Jag skulle vilja börja detta inlägg med att be Fia hålla igen truten. Annars gipsar jag igen den!

Nu är vi husägare! Det är just nu så mycket att göra så man vet inte hur man ska hinna med allt. Jag blandar ihop allt. Ska göra allt samtidigt så helt plötsligt när jag sitter med telefonluren i handen så minns jag inte vart jag ringt, är det ett jobbrelaterat samtal eller handlar det om någon av de miljontals samtal som måste ringas kring husköpet!? Men det brukar ju räcka med att helt sonika fråga vart man kommit, så brukar det klarna.

Lägenheten lades ut på nätet i fredags innan lunch och det började ringas direkt. Det var förbi en kille redan fredag eftermiddag och kollade, han är ju först i tur och skulle fundera till på onsdag. Han verkade mycket nöjd och ville i så fall gärna flytta in redan nu i månadsskiftet och det passar ju oss perfekt. Kanske har vi betalt vå sista hyra på travbanegränd, vem vet.

Nä nu ska jag skynda vidare. Har en massa att fixa med innan Mats kommer hem så jag har lite tid att pyssla om min favoritkille men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: mija

eiima, vart harni köpt hus då?:)

2009-05-14 @ 13:50:56
URL: http://miamariannejaako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0