Inoff i Kalix

Proximus sum egomet mihi.
Jag är mig själv närmast. (Terentius, Andria)

Nu sitter jag och väntar på bättre tider. Jag ska till kontoret men jag har nog bara ett par timmars arbete att göra där idag så jag får nog allt vänta med att åka dit eftersom att jag måste ta in nå grejer som skulle komma dit i eftermiddag. Jag ska fortsätta packningen här hemma och så tänkte jag åka ut till Alder så Lok får bada, det var så skönt väder idag.
Innan jag åker till jobbet ska jag försöka hinna med att åka förbi Toby som fyller år idag.

Jag läste just på blocket att det är inoff utställning i Kalix 6/6. smsade Fia och frågade om hon skulle ställa ut någon av tjejerna. Inget svar ännu, men jag hoppas då det. Skulle vara så kul att se. Jag har lyckats missa varje gång.

Nä, nu är det dags för frukost men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0