Stulen av Sassa

Stulen från Sandra&Eriks blogg.

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Bläddra 5 sms, skriv första meningen.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Oki. En annan gubbe?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

I know!

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? 

Hej =) Hur går det med min mat?

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 

Jag vet int

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej, vad gör du?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 

Oki jag hör av mig i morgon

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 

Nä fan va coolt!

8. Vad vill du höra mest av allt?

Äckligt!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? 

Ja, kvantum har öppet!

10. Din romantiska replik? 

Det var ju synd att den blev ledig 1a juni


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Låter bra


Kommentarer
Postat av: mija

jo ängesbyn har jag hängtl ite i när jag va yngre :) du vet Emma jag o tesa bodde med, hennes systers svärföräldrar bor där :)

2009-05-14 @ 21:58:08
Postat av: mija

om jag minns rätt så heter dom janne o marianne :) emmas ena syster(sussi) är med deras ena son Jonas, o emmas andra syster(riika) är med andra sonen Stefan :)

2009-05-15 @ 10:27:18
Postat av: tobys.se

Ja jag måste fan ta tag i det där nu :-)



På måndag åker Lena hem till Stockholm, utställning nu hela helgen så då efter ska jag nog fan ha tid :)

2009-05-15 @ 21:45:52
URL: http://tobys.se
Postat av: Pamie

Hahaha vad festligt! Måste nästan testa det där, om det är ok?! :)

2009-05-21 @ 22:40:00
URL: http://lapetitepois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0