Sunkiga kvarterskrogar

Medium tenuere beati
Lyckliga de som gå medelvägen.

Sista morgonen i paradiset, idag bär det av hemåt. Vi ska skifta bilar. Jag och mats tar storbilen som Bosse hade upp så vi kan ta även hans hund då han ska stanna på ett möte efter vägen. Ikväll kommer Mini och Jordan till Norrbotten. Jag tror att som ska sova hos oss i afton och ev hos Strande i morgon. Det var dock lite oklarheter så vi får väl se. Mini ville även att vi skulle gå ut i veckan. Det blir nog första gången jag går ut mitt i veckan, ja förutom på sommaren. Jag hoppas att vi inte blir ensamma och att det finns något annat än sunkiga kvarterskrogar som håller öppet.

I veckan ska jag och Fia grilla och så har vi även en del planerade projekt i byn. Det är ju så otrologt skönt att vara ute nu när världen börjat vakna efter sin förfrysning igen.

Gud, snart är det måndag och då kommer det ett viktigt besked om huset som vi vart och tittat på. Jag är jäkligt nervös det kan jag lova. Typiskt att det skulle gå en hel helg emellan beskeden, man har ju inte kunnat tänka på annat.

Nä, nu ska jag pussa på min man tills han vaknar men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0