Bangkok

Corpus delicti
Brottets kropp, föremål med vilket brottet begåtts


Nu är jag hemma i den trygga mörka byn igen. Det skulle vara kul med lite snö nu tycker jag. Vi hade det ju så mysigt här förra veckan. Man hann komma i riktig julstämning men fort var det gjort. Nu är det pissigt regnväder igen. Jaja den som väntar på något gott får man väl säga. Våra kvällspromenader känns inte lika mysiga när det klafsar under skorna och regnet piskar i ansiktet. 

I morgon ska jag åka till mamma och hälpa henne med lite grejer men det kan passa bra, Mats skulle visst bli sen på jobbet så... Men jag måste vara tillbaka i byn till promenadtime, skulle inte missa det för allt i välden nu. Tänk så tokigt det kan bli. JAG promenera!? Hahahhahahaha det låter inte rätt, det måste jag säga.

Jag sprang in på Kicks när jag var i Boden idag och köpte ett nagellack. 


Nu har jag påbörjat middagen. Kasslerlåda blir det. Ett recept som jag har fått av Sandra, riktigt gott. Mats kom just hem från jobbet och har smullit på soffan.



Nä, nu ska jag krypa ner bakom min prins men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0