Bildbevis

Custos morum
Sedernas bevakare, ordningsman


Nu har jag fått ordning på alla mina problem. Alla papper i rätt hög och alla pärmar på sin plats. Mats och Bogge åkte just iväg till Boden för något möte. Jag och Jimmy stannade här på kontoret och håller ställningarna.


Här kommer lite bilder från lördagkvällen

Mats, Micke och Sebastian

Jag och världens goaste kille

Micke, Sebbe och Fia

Chili myste i Mats knä

Sebastians fina rum

Framåt kvällskvisten så började den lilla stjärnan ha svårt att hålla upp sina blå


Nä nu är det dags för lunch, magen skriker men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0