Fyrhjuling genom cyberrymden

Certum est, quia impossibile.
Det är säkert därför att det är omöjligt.


Åh, det var skönt. Frisk luft gör verkligen gott. Mats har åkt iväg för att titta på sin sjuka bror. Gud vilka fjollor dom där är alltså, blir jämt och ständigt sjuka. Så fort någon inom en mils radie nyser så åker dom på något. Jag däremot blir aldrig någonsin sjuk, man är väl en viking *peppar peppar*










Jag hörde just på nyheterna på radio att man kan skaffa en tjänst för att få helt skyddad ip adress. Det låter ju som en hilma bra grej. Då kan Internetleverantören man använder inte längre följa varenda liten grej man gör på nätet och även vid fildelning så är man 100% skyddad och det inget kan spåras tillbaka till ip adressen. Man kan alltså bli helt anonym ute i cyberrymden.

Nu kom Mats just in genom dörren och vände. Han skulle åka i förväg till Boden och hälpa en vän att bogsera hem en bil som behövde hjälp av en annan fyrhjulsdriven vän för att kunna rubbas. Jag åker lite efter, lagom till maten. Ikväll blir det nog fortsatt filmmaraton. I helgen har vi varkligen haft lugnt hus. Inte för att jag har det minsta emot gäster, det är ju bland det bästa som finns när ens vänner vill komma på besök men ibland kan det behövas en helt lugn helg då man får vara helt för sig själv.

Nu ska jag gå till garderoben och ta mig en titt på vad det finns för allternativ för kvällen. Jag lägger upp en bild också, tror inte jag har gjort det innan, så..



Nä, kläder som sagt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out



Kommentarer
Postat av: foto/makeupbloggen

SV: lycka till =)

2009-11-08 @ 16:28:27
URL: http://thealealea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M



2009-11-08 @ 16:46:52
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0