Falconhatt och snålskjuts

Caput familiae
Familjens överhuvud.

Så där nu är det bara att krypa upp i soffan. En riktigt skön eftermiddag har det varit. Mats gjorde sig en falconmössa och tog på sig att laga middag. Efter maten så åkte han iväg på killkväll i Selet och jag har varit på prommis med Fia och hundarna.


Mercedes hade blivit lite kall om tassarna efter vägen så hon fick snålskjuts med SebbeBebbe

När vi skulle vända så blev även Chili trött och kall


Lok tyckte nog att vi skulle lyfta i honom också


Imorrn är det äntligen fredag, min nya favoritdag! Då ska jag bjuda ut min älskade make på någon mysig resturang och sedan så blir det Idol hemma i soffan. På lördag ska vi gå på stan och sedan laga middag hemma. Det ska bli så skönt med en lugn helg. Hoppas vi hittar något att shoppa på lördag, det var riktigt längesedan vi gick på stan tillsammans. Mysigt att bara strosa runt annars. Sätta sig och fika och titta på lite folk....

Imorrn blir det lunch med Cilla också. Får väl dock se hur det blir med den saken. Det har alltid kommit något emellan den senaste tiden då vi har försökt ses.

 

Nä, nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Christine men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0