Fiolfodral

Dimidium facti qui coepit habet
Den som har börjat har gjort hälften


Friday, sweet friday! Nu har jag precis kommit tillbaka till kontoret efter en lång lunch. Snart ska jag åka iväg och köpa den där väskan jag hittade igår, lägger ut en bild senare. Jag fick avin på skorna från Nelly igår men det stod hämtas tidigast 2009-11-30 vad i h*elvete!?

 

Ikväll blir det fredagsmys som vanlig. Idol för hela slanten och en god middag. Jag har dock inte kommit på vad jag ska laga ännu men det brukar klarna framåt eftermiddagen. I morgon ska Mats till Kalix och jag ska göra knäck. Ensamhet är nödvändig för mig när jag ska göra något krångligt. "Im loosing it" om jag ska ha någon hängande över axeln. Jag har gjort det en gång förut och då var jag så jäkulst förbannad och skulle hellre ha sålt min själ till satan än att göra om det men nu har det gått några år och jag tror att jag börjar vara redo för rond 2. Lussekatter och bröd ska vi baka tillsammans när Mats kommer hem. Jag tänkte baka bagels också och det är nog lika bra att få även det gjort när jag är för mig själv.

 

Jimmys fredagsdilemma

Vi satt vid vårat köksbord och åt middag. Kommande dag så skulle Jimmy på en blinddate och vi var ju naturligtvis lite nyfikna på detta.



Jag: Men f*n vad kul ändå men en blinddate. Men är du inte nervös?


Jimmy: Ja men alltså jag var ju det men det har gått över nu.


Jag: Jaha, hur kan det komma sig då?


Jimmy: Ja men jag fick ju reda på att hon var rätt ung och då behöver man ju inte vara så skärpt.


Jag: Hahaha.... va?


Jimmy: Ja, men om man typ ska ragga på någon brud med akademisk utbildning... Då måste man ju köra sina värsta på en gång.


Jag: Hahahaha jaha, ja det är ju klart dom kanske kräver mer, eller hur tänkte du?


Jimmy: Ja men typ. Men det är ju egentligen dom man ska satsa på, dom där akademiska, kulturella brudarna som går på vernissage och luktar fiolfodral.

Nä, nu är det dags för lite "frisk luft" men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out




Kommentarer
Postat av: Anonym

joo jag kollar idol:D?

2009-11-27 @ 12:46:44
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hahahaha, jimmy alltså.

2009-11-27 @ 12:59:46
URL: http://tobys.se
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-27 @ 13:03:03
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt härlig blogg!

Allt bra? :)

2009-11-27 @ 13:12:27
URL: http://aoppaopp.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Nä jag är inte nervös alls inför mitt barn ska komma till oss..ska bli så underbart..längtar tills den dagen man ska föda fram honom,...smärtan kommer göra ont men all kärlek kommer ta över..Ha en skön fredag.kram

2009-11-27 @ 13:33:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0