Stieg Larssons fantastiska

De gustibus non est disputandum
Om smak ska man ej diskutera


Jag läste precis att Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" Kommer ut på DVD 2/12 och att den tredje och sista "Luftslottet som sprängdes" har biopremiär 2/12. Jag gillar verkligen dessa filmer och eftersom att jag (som de flesta andra svenska medborgarna) även har läst böckerna innan så längtar man ju extra mycket.

Män som hatar kvinnor - DVD - Film Flickan som lekte med elden - DVD - Film Luftslottet som sprängdes - DVD - Film
Bilder från CDON.com


Nä nu ska jag gå och släppa in hunden, jag tycker att det krafsar bakom dörren men men ta re lugn och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jo han klär sig sjukt bra :D

2009-11-23 @ 15:50:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Vinnaren av armbandet är nu presenterad på min blogg!

Var det du som vann..? ;)

2009-11-23 @ 18:30:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0