Tha House

Contradictio in adiecto
Motsägelse i det tillagda.


Nu är jag hemma och ska strax åka iväg till Fia. Vi har ju som börjat komma i ordning här i huset nu, jag tänkte att jag skulle visa några delar av det i alla fall. (Ni får ursäkta min usla kamera)








Jag har hunnit kolla lite kläder till dopet också men det känns inte som att något passar, vad SKA man ha på sig på ett dop eller finns det inga regler för det?

Nä, nu smsade Fia. Nu blir det Gossip Girl men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out





 


Kommentarer
Postat av: Silli

Hej älskling!

Vad du har fint i ditt hus.. sååå mysigt...

Jag ska trycka tummen i röven nån dag och åka på armbågen till dej ;)



2009-11-19 @ 14:12:22
URL: http://kekamba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0